Daca este primit mesajul "550 Access denied - Invalid HELO name" (sau un mesaj similar) in clientul de mail, este necesar sa verificati setarile dupa cum urmeaza:
Microsoft Outlook
Din bara de meniu, selectam "Tools" si apoi "Email Accounts"
Selectam "View or change existing e-mail accounts" apoi "Next"
Selectam contul de email pentru care dorim sa verificam setarile si selectam "Change"
Click pe "More settings"
Selectam tab-ul "Outgoing Server"
Bifam ""My outgoing server (SMTP) requires authentication"
Selectam "Use same settings as my incoming email server"
Click "Ok"
Click "Next"
Click "Finish"
Thunderbird
Din bara de meniu selectam "Tools" apoi "Account settings"
Se va deschide fereastra "Account settings" in care selectam "Outgoing server (SMTP)" localizat in josul listei in partea stanga a ferestrei
In mijlocul ferestrei selectam serverul de outgoing dorit urmat de butonul "Edit"
Verificam ca "Authentication method" sa aiba setat "Normal password"
Selectam "OK" pentru a inchide fereastra ce contine setarile SMTP
Mac Mail
Selectam "Mail >Preferenses>Accounts"
In josul ferestrei in dreptul "Outgoing Mail Server (SMTP)" selectam din meniul drop down "Edit SMTP Server List..."
Selectam butonul "Advanced localizat in mijlocul ferestrei si se asiguram ca in dreptul "Authentication" este selectat "Password"
Selectam butonul "OK" pentru a inchide fereastra si pentru a salva setarile efectuate